DCBO Dossierbeheer

Automatiseer uw kantooradministratie

Odoo Members

DCBO Dossierbeheer voor Accountantskantoren

De oplossing voor de automatisering van uw kantooradministratie

Het bijhouden van de verscheidenheid aan klantendossiers en het voeren van een efficiënte kantooradministratie is zonder meer een uitdaging.

Zonder de steun van op maat van boekhoudkantoren geschreven software is de kantooradministratie arbeidsintensief en vergt zij voortdurende controles om erover te waken dat aan alle aangifte verplichtingen voldaan wordt.

Wil u graag uw kantooradministratie verder op punt stellen zodat uw medewerkers meer tijd krijgen voor dienstverlening naar klanten toe?

Dat kan! Met DCBO dossierbeheer automatiseert u de administratie van uw boekhoudkantoor!

Interesse? Bekijk ons introductiefilmpje en neem contact op met ons!

Klik hier om uw demo aan te vragen


Ontwikkeld voor accountants door accountants 


DCBO dossierbeheer beantwoordt aan de specifieke behoeften van een boekhoudkantoor. Het is gegroeid vanuit de praktijk en werd ontwikkeld in nauwe samenwerking met een belangrijke Fiduciaire. 

Gewapend voor de toekomst 


Vanuit de overheid en de eigen vakorganisatie worden er steeds meer eisen gesteld aan de kwaliteit van de administratie van een boekhoudkantoor. Met DCBO dossierbeheer bent u gewapend voor de toekomst. 


Deel van een totaaloplossing 


DCBO dossierbeheer is een totaaloplossing die o.a. ook tijdregistratie, facturatie en een boekhoudgedeelte bevat. Op de achtergrond zijn bovendien een uitgebreide reeks modules zoals CRM aanwezig welke geactiveerd kunnen worden wanneer het u uitkomt.  

Flexibel: uitbreidbaar en open 

 

Vanwege zijn open architectuur integreert DCBO dossierbeheer met uw huidige boekhoudsoftware. Uw medewerkers kunnen dus ook blijven werken in hun vertrouwde omgeving.

            Lokaal geïnstalleerd of aangeboden via het internet 

DCBO dossierbeheer kan zowel lokaal geïnstalleerd als aangeboden worden via het internet. Welke optie u ook kiest, veiligheid staat hierbij centraal.